Psicologia
Hola molt bones! Primer de tot agraïr el servei que oferiu.
Sempre he set una persona molt empàtica, tots els meus companys em diuen la "psicòloga" del grup ja que m'agrada escoltar i ajudar a la gent. M'agradaria molt estudiat psicologia, però tinc por que em sobrepassi, ja que soc molt sensible i no sé si podré aguantar. Creus que tot i ser-ho em recomenaries estudiar la carrera.
Sé que és difícil de dir, però per demanar-ho no hi perdo res.
Moooltes gràcies:)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! A nosaltres ens agrada molt la nostra feina!
Però és veritat que algunes històries o algunes persones ens remouen moltíssim i per això, la majoria de psicòlegs tenim les nostres eines d'autocura, com passejades a la natura, un màxim de visites a la setmana, les supervisions entre nosaltres on parlem i expliquem els casos, estones a soles per recuperar energia, esport i activitat física... Cadascú té les seves que ens ajuden a posar distància.
I una altra cosa a tenir en compte és que la psicologia és una eina, però és la persona qui ha de prendre les decisions de la seva vida. Nosaltres (com a psicòlogues) no podem interferir en la seva vida, la nostra tasca no és salvar aquella persona, sinó acompanyar-la en la seva presa de decisions. Tenir això clar també ens ajuda a posar distància.
Esperem haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas