no tinc amics
No tinc amics, amb tot l'estiu només m'he vist amb una amiga i les meves cosines. Per molt que intenti quedar amb altra gent mai no volen, que puc fer? Em sento sola, i quan a classe fem grups sempre acabo sola... No sé què fer, a 1r d'ESO tenia unes amigues molt simpàtiques, però com que no eren de la meva classe m'hi vaig distanciar per fer més vincle amb les de la meva classe, i ara no tinc cap mena d'amigues. Jo tinc el problema que no sé comportar-me com la resta, quan penso una cosa en general la dic (mentre no faci mal a ningú) i em considero força honesta, el que passa és que les noies de la meva classe (ara faré 3r d'ESO) són molt falses i sempre s'estan fent abraçades, rient per tonteries... Jo no sé socialitzar com ho fan elles... Em pots ajudar?
Laura Centellas

Hola!
Entenem la teva frustració i la sensació de no encaixar... a vegades sentim que no sabem comportar-nos com l'altra gent espera.
Potser el més important és trobar persones amb qui puguis conversar i tenir-hi interessos en comú. Més endavant ja aniràs veient si evoluciona en una amistat o no...
Potser aquestes persones no són a la classe i es troben a algun curs especial de dibuix, de cuina o de jardineria! Què t'agrada a tu? Quins són els teus hobbies? on pots compartir la teva afició? Fes-ho des d'aquí... veuràs que et serà més fàcil comunicar-te amb les altres persones.
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas