Ansietat poder?
Hola,
Primer de tot volia donar les gràcies per tot el que feu .
La cosa és que no em porto molt bé amb la meva família, i sempre em sento com amb ganes de vomitar, sempre em fa mal la panxa i em costa molt agafar el son, sempre estic cansada i no tinc ganes de fer res, a més no sóc capaç de plorar i quan tinc gana i masento a taula per dinar o sopar O el que sigui amb la meva família es com si se'm tanques l'estómac, i sento que últimament visc en un somni o sigui no com que tot és bonic i tal sinó que com si tot fos irreal i tinc la sensassio que no sento sentiments. I sempre estic en el meu món perquè em sento millor. I les meves amigues diuen que últimament he estat com en trànsit, no se com dir-ho.
He estat pensant i no sé si és possible que tingui ansietat, un transtorn o algo per l'estil ?
Es possible o només són imaginacions meves?
M'agradaria saber-ho per veure si puc fer algo.
Merci, una abraçada.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!
Pel que fa a la teva consulta... és difícil poder fer un diagnòstic des d'aquí, caldria tenir molta més informació i que la valoració la faci una especialista en salut mental.
El que està clar és que hi ha molt malestar i que segurament necessites ajuda professional per poder veure què està passant i posar-hi remei d'alguna manera.
Ens dius que no et portes gaire bé amb la teva família, però creus que els podries demanar ajuda per anar al psicòleg? Si ets menor d'edat necessitem el consentiment dels tutors legals per poder atendre't.
També pots aprofitar els serveis que t'ofereix l'institut (quan comenceu les classes de nou) per parlar amb la psicòloga del centre, ja que potser pot fer d'enllaç per trobar l'ajuda que necessites.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas