Consulta
Quan em masturbo després de fer-ho una vegada i que surti el semen, llavors no puc seguir, en canvi amics meus diuen que si q poden desprès de fer-ho, és problema meu o són ells q s'ho inventen
Laura Centellas

Hola,
La resposta sexual humana té diferents fases: excitació, meseta, orgasme, ressolució i periode refractari.
Després de l'orgasme ve la ressolució i el que passa en aquesta fase és que tot el cos torna al seu estat de repòs abans de l'activitat eròtica i sexual, els testicles descendeixen de nou, es baixa l'erecció, les pulsacions tornen al seu estat de repòs, el flux sanguini torna al seu estat... etc.
Després ve el periode refractari, i aquest és el temps que cada cos necessita des de que ha finalitzat una activitat sexual fins a poder tornar a engegar la fase d'excitació.
Hi ha homes que necessiten menys temps per a tornar a engengar i altres que en necessiten més. No és ni millor ni pitjor, és el que cadascú necessita.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas