Relacións d’amistats
Hola,
Crec que jutjo molt ràpid a la gent sense voler i això m’acaba afectant a com acabo relacionant-me amb ella.
Tinc una amiga que és supersociable i que l’envejo molt i alhora em fa molta ràbia perquè és com que sap aprofundir cada relació d’amistat i jo no sé com fer-ho
Moltes vegades em sento més segura socialitzant si no estic amb ella perquè sento que l’atenció pot ser per mi i no només per a ella.
Moltíssimes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Intenta descobrir què és el que admires/rabies d'ella per veure què et genera en tu. És a dir, és que tens inseguretat? És que sents que et pren protagonisme? És que no vols tenir les mateixes amistats que ella?
Busca quina és la raó per la qual et fa tanta ràbia i intenta canviar el que puguis.
A vegades hem d'aprendre a transformar l'enveja per admiració. A saber valorar les virtuts dels altres i les pròpies i en evitar la comparació.
Centra't en tu, en crear les teves pròpies relacions a la teva manera i si hi ha quelcom que pots incorporar de la seva manera de ser, fes-ho. Però només si s'ajusta a la teva manera de ser.
Per exemple: si ella manté molt contacte ocular, i tu molt poc però creus que això et pot fer sentir més propera alhora de fer amistats, prova-ho! i si et funciona... queda-t'ho ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas