problemon
L altre dia vaig follar i s ens va petar el condo i vaig pendrem una pastilla del dia despres, dos dies despres vam tornari i es va petar de nou, hem van dir que una pastilla no me la podria tornar a pendre, que faig??
graciess
Laura Centellas

Hola,
Lo primer de tot comprovar que els preservatius que teniu no estiguin en mal estat, tireu la capsa i compreu-ne de nous i d'una altra marca, potser aquests no us funcionen bé. També és important que els guardeu de forma adequada, en un lloc on no hi faci ni fred ni calor, que no li doni el Sol de forma directe i que no pugui malmetre's el material. No els guardeu a la cartera, al moneder, o a la guatera del cotxe (si teniu cotxe), normalment es fan malbé.
Pel que fa a que no et donessin una nova píndola, torna a anar i que et facin una revisió, que et diguin allà què pots fer. I sinó ves a un servei d'urgències i que et diguin si poden fer quelcom o administrar-te de nou una nova píndola de l'endemà.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas