No sé si he arribat
Hola!
Sóc una noia i mai havia arribat a l'orgasme. Fins fa uns dies que crec que vaig arribar dos cops diferents.
La qüestió és que els dos cops no em vaig córrer ni va passar absolutament res, no sé si se suposa que les noies també ens correm. Per això tampoc estic segura d'haver arribat.
1. M'hauria de córrer?
2. Com sé si he arribat?
Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme femení no sempre ha d'anar acompanyat d'ejaculació, de fet per a que un cos amb vulva ejaculi es necessita una estimulació molt concreta, estimulant la zona del punt G, i fent uns moviments concrets.
Per saber si has arribat a l'orgasme és una mica difícil de definir-t'ho, ja que l'orgasme és una sensació subjectiva.
en general les dones descriuen una sensació de destensió abans d'una tensió, hi ha unes contraccions uterines que podem percebre o no, altres dones, poden sentir com una sensació sostinguda en el temps, etc... i en general es descriu com una sensació de molt plaer.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas