Episodis depressius
Hola, fa temps que no sé com estic.
No vaig a cap psicòleg ni res, però he anat dos cops al de l’Institut però no m’ha ajudat gaire, espero que em pugueu ajudar :)
El fet és que no em vull autodiagnosticar ni res per l’estil però sento que tinc com episodis depressius. Sento que soc una persona molt activa i molt “”feliç”” i així ho veu la gent però fa 3anys que amb mi mateixa no el veig així. Aquest últim any estava molt cansada, no el concentrava, no volia fer res, tenia crisis existencials (no està diagnosticat peor simplement em replantejava la meva persona en el món) i no podia plorar. No sé, francament estic molt perduda i no sé tampoc com estic i ns. Gràcies per tot el que feu! Espero que em pugueu ajudar una mica.
Laura Centellas

Hola!
Com tu mateixa dius, nosaltres tampoc et podem diagnosticar a través d'una pantalla, però sí que et podem recomanar que busquis ajuda professional. El psicòleg de l'institut et pot ajudar i orientar-te, però l'especialitat de teràpia psicològica va a càrrec d'un psicòleg clínic i necessita visites regulars per poder veure algunes millores.
La sensació que descrius, es podria resumir amb un "em pesa la vida", on tot es fa feixuc, no hi ha motivació ni tampoc sentiments. És així?
Parla amb la teva família, demana'ls ajuda i busqueu algun professional amb qui puguis fer un bon procés terapèutic. Veuràs com mica en mica recuperaràs la teva essència.
Una abraçada!
La Laura Centellas