Por a quedarme sol :(
Tinc 20 anys y mai he tingut parella ni tampoc he tingut amics no se que fer, estic bastant preocupat per quedarme sol i cuan penso aixo em fico a plorar
Laura Centellas

Hola!
Ostres... ens fa molt mal llegir aquestes consultes i ens agradaria poder-vos fer arribar tot l'amor que sentim i necessiteu. A més, segur que hi ha moltes persones que se senten identificades amb la teva consulta, així que gràcies per compartir-la.
El sentiment de solitud no volguda pot ser molt dolorós. Des d'aquí t'animem a buscar alguns espais on et sentis còmode i puguis relacionar-te amb altra gent. No es tracta de fer amics, sinó de construir una xarxa de persones conegudes amb les que puguis quedar de tant en tant. Llavors, amb el temps, ja es veurà com evoluciona aquesta relació.
Aprofita aquest estiu per apuntar-te a algun curs d'estiu o a alguna activitat del teu barri. Busca llocs en entitats, clubs i associacions... generalment hi ha un ambient molt agradable i molt obert!
No estaràs sempre així. Canviarà.
Una abraçada!
La Laura Centellas