Només una manera d'arribar a l'orgasme
Soc una noia de 19 anys. Només puc arribar a l'orgasme amb el dry sex (follant amb roba). No puc ni follant, ni masturbant-me a mi mateixa, ni quan em masturben.
Laura Centellas

Hola,
La majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior de la vagina, sobretot a la zona del clítoris i els seus voltants. Hi ha dones que l'estimulació directe del clítoris els hi resulta molesta i els hi agrada més amb alguna peça de roba per a que l'estimulació no sigui tan directe.
El primer de tot és important que et coneguis, que sàpigues com són els teus genitals, com és la teva vulva, que tinguis ubicades totes les parts i que puguis explorar-te visualment i a través del tacte.
Una vegada hagis ubicat totes les teves parts i zones, és important explorar-nos a nivell de tacte. Et deixem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY
Comença per això i sobretot no et pressionis, estàs aprenent com funciona i com sents l'estimulació eròtica, és un procés.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas