És normal dubtar en moments puntuals sobre la meva relació?
Hola, porto quasi dos anys amb la meva parella i una cosa que em passa a vegades és que sento que vull estar sola, se que me l’estimo molt i vull estar amb ell, però a vegades tinc pensaments com “confosos” sobre la relació, com que no sento del tot el mateix o com si sentís rebuig cap a ell, però al cap d una estona ja no ho penso, és com un pensament molt extrem que després desapareix.
La cosa és que la meva parella m’ha dit que a vegades també pensa aquestes coses i tal i com em passa a mi, també té pensaments de rebuig cap a mi o que se sent confós respectes la nostra relació, però que són pensaments puntuals i no és una cosa freqüent.
Als dos ens ha passat i no sabem si és normal. Al portar un temps com a parella sabem que no sentirem el
mateix que al principi, però no sabem si és normal tenir pensaments intrusius d’aquesta mena o si realment és un problema i no hauríem de pensar aquestes coses.
Estic preocupada xq no tinc clar si és normal.
Laura Centellas

Hola!
Que fantàstic que tingueu aquestes converses i sigueu tan honestos! És molt bonic veure com el respecte mutu cap a l'altra permet expressar emocions tan íntimes.
Pel que ens expliqueu, potser esteu en una fase de valoració i reconstrucció de la relació. Les relacions s'han de reajustar cada cert temps segons les necessitats dels membres de la parella, així que potser és el vostre torn!
Feu alguna llista del que voldríeu, de com us sentiu i de com us sentiríeu diferent. I proveu diferents formats (per exemple, reduir una mica el contacte, tenir més espais personals amb les amistats, reservar-vos estones sols/es, tenir cites romàntiques....) per veure com us fan sentir.
Ja ens explicareu!
Una abraçada!
La Laura Centellas