gelos meus
Hola, es normal que el meu novio segueixi a noies mig despullades per insta? no son famoses pero tampoc les coneix ni hi parla pero nose em fa sentir una mica malament que apareixin stories o fotos de culs al seu insta quan entra... les segueix per tocar-se (com si fos porno) pero igualment em fa baixar bastant la autoestima i a mes tothom pot veure que les segueix
En algun video d'insta he vist que la explicació cientifica de que si fa aixo de seguir tantes noies hot em serà infidel i que li agraden molt les noies.
Es una conducta normal o no es bo? Ja ho he parlat algun cop pero semblo gelosa i nose si es bo que ell segueixi aquestes noies o no ho hauria de fer. Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Aquí hi ha dos temes importants. Per una banda, la llibertat individual i per l'altra la sexualització de les persones.
La teva parella és lliure de seguir els comptes que vulgui, de la mateixa manera que tu ets lliure de mantenir (o no) la relació amb ell.
Però segurament el que et danya no és que segueixi aquests comptes sinó la mirada que té de les persones/noies que segueix. Està cosificant aquestes persones ja que ni tan sols hi manté una conversa i només les utilitza per estimular-se sexualment. I aquí tu també pots decidir si et sents còmode amb una persona que tracta així a altres noies.
Valora com et fa sentir la vostra relació, si et sents cuidada, respectada i valorada. Si sents que et respecta i que té en compte com et sents. Potser des d'aquestes reflexions, podràs trobar una resposta.
Una abraçada!
La Laura Centellas