Estic feta un embolic :$
desde abans de l''estiu a mi em molava un noi,em venia a buscar a casa cada dia ...tothom deia que acabariem surtin que érem fets l'un per l'altre...va passar ll'estiu i com que estavem en pobles difereents i tot vem deixar de tenir tota aquella confiança, jo vaig conèixer a altres nous i ell a altres noies, va començar el curs i semblava que estavem recuperant la confi però nosé ell era diferent amb mi i jo amb ell, per whats era super borde i nose vem com deixar de parlar durant unes setmanes aixíque em vaig proposar olvidar-lo per no patir més. Llavors vaig començar a parlar amb un ex pero que no haviem fet rees peruqe erem molt petits, fa com 3 o 4 anys que haviem surtit, i em va dir de quedar i jose com va passar pero ens ven acabar liant (mai m'havia liat) va ser molt bonic... però el dia següent que feiem una excursio amb l'escola el que em molava i que he estat intentant olvidar va estar super simpatic vem estar parlant sols tota l'estona i despres a la tarda vem quedar i tot genial, em va preguntar si m'havia liat amb algu i li vaig dir que si pero no li vaig oler dir amb qui i ell tot el rati preguntanmu.
amb el que em vaig liar fa 2 dies nose ni que som diu que de mig lio pero nose i va ser molt bonic i tot peruqe de petitse rem molt amics i tal pero rec que no sento el mateix (tothom diu que es un tiracanyes) i ara que ha passat tot aixo amb l'altre nose que fer si continuar de lio amb el que em vaig liar o deixaru amb aquest i tornr a tenir molta confi amb el que primer em molava, i el problema es que no puc esperar perque no vull fer mal a cap dels dos ni que ells men fassin a mi. tu què faries? moltes gràcies
InterPersonal

Hola whateveryouwant, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Quin lio de "lios" eh? Primer de tot, molt bé la teva capacitat de veure que t'has "liat" i que has de prendre una decisió per no fer mal als altres...i jo et diria que a tu mateixa també. Per tant, entenc la teva "pressa". Intenta esbrinar què sents per un i per l'altre. Pot ser que t'agradin coses diferents dels 2. Del primer (el de l'estiu) potser t'agrada aquesta confiança que us havíeu agafat, i l'espineta de no seguir-vos veient com abans pel tema de la distància. Totes maneres, si segueixes amb ell hauries de saber perquè de sobte se't va posar tant borde pel whats... Del segon (l'ex de quan éreu petits), segurament recordes les experiències dels anys que vau estar junts i lo bonic que va ser ara aquesta vegada que heu tornat a estar junts...És difícil aconsellar-te. Tu els coneixes més i saps de quin "pal" van tots 2. Et proposo que podries fer una llista de coses positives i negatives dels 2, per escrit, rumiar-t'ho i valorar-ho. Potser t'ajuda a decidir-te. Una pista!!!, de vegades confonem el fet que ens agradi un noi amb el fet que ens agrada "agradar" i que ens vinguin al darrera.
Ja em diràs com s'ha acabat, o començat...Un petó i gràcies per confiar en nosaltres.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat