parella
hola.. m’agradaría demanar consell sobre aquesta situació a veure si ens podríeu ajudar, si us plau. la cosa es que portava amb la meva novia 1 any i 3 mesos i ja portavem uns mesos malament perquè jo tinc certa dependència a ella i llavors la relació no era sana del tot i no ens féiem be. vam dir de deixar-ho durant un temps per sanar per separat i tenir al futur una relació sana perquè tenim clarissim que no volem deixar-nos mai de veure ni de parlar. ens estimem moltíssim i tinc molta por pel fet de que no ens vagi be o es cansi d’esperar-me… creieu que estem fent be aixi, tenint el minim contacte possible? o creieu que es millor una altra opcio? moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
El que nosaltres creiem o no, és irrellevant, ja que si heu decidit aquesta opció és perquè heu considerat que és el que millor us anava a nivell individual.
A vegades ajuda pensar que no existeixen parelles felices, que el que existeixen són persones felices en parella.
Si realment heu de sanar, quines accions emprendràs per sanar? Iniciar un procés psicològic per a aprendre sobre tu? Com a creixement personal? si us heu donat un temps per sanar, què fareu per sanar? Només estar separats no sanarà res, hem de fer quelcom per aprendre o desaprendre i tornar aprendre el que fem que no ens va bé i millorar per sentir-nos millor.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas