Amor o no?
Hola,
Estic feta un lío. Fa un any i poc que surto amb el meu nòvio, i és super bona persona, em tracta molt bé i sempre intenta estar pendent de mi i fer-me sentir el millor possible. Tot i això, fa un parell de dies que em qüestiono si m'agrada realment o és costum. Ho intento pensar però és com q m'he oblidat de com saber si m'agrada algú o no. Jo sé que l'estimo, però tinc por de que ell m'estimi més.
A part de tot això, és com que m'excito molt poc. En el sentit de que molt poques coses m'exciten i són moments concrets (no coses concretes). Per exemple veure al meu nòvio despullat no em produeix res, però en general el físic de la gent no em genera res. No sé si és normal o hauria de sentir alguna cosa...
Us agrairia molt si em podeu ajudar a aclararme una mica, moltes gràcies!
A part d'això,
Laura Centellas

Hola,
Una cosa és reflexionar sobre els sentiments que tenim i l'altre sobrepensar si el que sentim és una cosa o una altre o com puc saber si el que sento és el que penso o no... això són qüestions molt difícils de resoldre.
Escolta el sents sense jutjar-ho, i no comparis el que sents tu i el que sent la teva parella, no ho pots saber, ell sent el que sent i tu sents el que sents.
Pel que fa a l'atracció i l'excitació, sembla que ens entrenen a que ens han d'excitar els físics i hi ha persones que no s'exciten amb el físic, o no sempre. Algunes persones senten atracció per la intel·ligència, per la forma de ser, pels moments compartits, etc...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas