Mal al introduïr-me un tampó
Mai m'he posat un tampó, fa uns mesos vais intentar-ho per primera vegada i em feia molt de mal, tant de mal que no vaig aconseguir introduir-lo. M'han dit que es normal que quan una persona es verge tingui problemas per posar-se un tampó però no se si hauria de parlar-ho amb un ginecòleg
Laura Centellas

Hola,
Et recomanem que agafis primer de tot un mirallet i observis bé els teus genitals. Localitza cada una de les parts i especialment l'entrada de la teva vagina que és per on s'ha d'introduir el tampó.
Et recomanem que per començar ho facis amb tampons de la mida més petita i amb aplicador. Busca una postura còmoda, ajuda't d'un mirall si ho vols, i amb tranquil·litat introdueix de mica en mica l'aplicador del tampó fins al final i incerta el tampó a l'interior. Recorda que si notes el tampó o et fa mal, vol dir que no el tens ben col·locat. Pensa que es necessita pràctica, veuràs que cada cop et costarà menys.
Si tot i així segueixes tenint dificultats, pots consultar-ho amb la llevadora perque pugui valorar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas