Amistats x
Bon dia jo volia comentar q se q en les amistats hi han diferents procesos tipo d'evolucions i sols dir q tinc un grup damics q els conec des del lany passat (2 bat) i al principi ens soportavem pq hi havia una persona molt toxica pero despres danarsen eixa persona el grup va millorar molt i inclus hem quedat 2 vegaes per almorsar fora del insti.
En fi, q jo se q en eixe grup estic be i q a lo millor al llarg del temps perdem el contacte pero jo ara estic en un punt on vaig a comencar la uni i sols vullc anar a la uni estudiar i auedarme en casa i estar en els meus amics.
Pq tinc 3 amics de veritat i se q en aixo i el grup de linsti ja estic be. Pero em precupa la part amorosa se q tinc 18 pero no he viscut res. Quan vaja a la uni tampoc viure res pq se q jo soc molt seria, responsable i treballadora no soc deixir de festa i se q segurament no trobe parella com a molt oense q en el trebsll pero jo vullc trobsr lamor no buscarlo com una necesitat. Que a vore no estic a cap app de cites, no tinc molts amics ni tsmpoc vullc coneixer ningun pq al final acaben decepcionante. Jo soc molt quadriculada i les coses espontsnies em posen molt nerviosa per tant una relacio se q ara no i dubte q en 24 o 25 anys.
Se q una vegada quan treballe de profe ja estara tot per lambit laborsl i crec q a lo millor trobare lsmor alli.
Com veus pense massa, pero mes inevitable, jo no soc danar de festa, visc a un poble vaig en bus no voldre quedar en els companys de la uni. Ja que em conec i se que lo unic que voldre es anar a casa una vega acabe la uni.
Jo pense que si una amistat no es bona no val la pena i tots els meus amics (3) son majors que jo i a tots els he conegut en ambients diferents on jo estaba a gust.
Gracies i era per dirvos q si es normal ser tant selectiva i tindre clar les coses i tancarme a noves experiencies? I sobretot no crec que em correspongen amorosament ja q no se si tinc la vslentia per dirho en el cas hipotetic q pasara, se q el amor es troba i q no hi ha q buscarho pero em senc millor en les meues relacions imaginaries de gent ficiticia q ara posarme a buscar oarella pero clar en auqest ambit no se res i se q si no em enamore i no qualla la relacio n o pasaria res es normal pero i si?
Moltes grscies
Laura Centellas

Hola!
A veure si et podem ajudar en els diferents temes:
- Amistat: Si amb aquestes amistats actuals en tens prou, és fantàstic!!
- Amor: hi ha molts espais on conèixer gent i trobar l'amor. No totes les relacions surten d'una nit de discoteca, al contrari! Hi ha relacions que apareixen de companys d'universitat, d'altres de companys de feina, d'altres d'amistat en comú, d'altres d'interessos comuns... així que no t'atabalis amb aquest fet! Segurament si no surts gaire de festa serà un aspecte que pot encaixar amb una altra persona que tampoc vulgui anar a una discoteca.
- Pel que fa a l'edat, tampoc et posis límits ni et marquis una edat. Ja ho aniràs veient. Pren-te la llicència de revisar les teves pròpies normes!
I, finalment, per nosaltres està bé si la persona està bé i no causa dany als demés. Així que si tu estàs bé i et tranquil·litza aquesta planificació, és genial! No hi ha res dolent! L'únic que has de tenir en compte és aquest petit pas de revisió (almenys un cop l'any) i que puguis modificar algun dels paràmetres. I ja està!
Tot i així, si necessites més suport o donar-hi algunes voltes, pots demanar ajuda professionals i amb un/a psicòleg/a podeu analitzar els pros i contres d'aquesta manera de fer, per exemple.
Una abraçada!
La Laura Centellas