casi no tenim sexe
Hola, porto 4 anys amb el meu novio i cada cop tenim menys sexe, en aquest any potser ho hem fet 6 vegades.
Ni jo ni ell tenim una libido alta la veritat per ansietat i problemes varis, ni que ell una mica mes alta que jo de normal. Vivim separats, cada un amb la nostra familia i normalment quedem a casa seva dos dies a la setmana.
El problema esta que per tenir relacions a mi em fa vergonya fer soroll i ell es bastant fogos, jo intento disimular, i com que sempre hi ha algu a casa seva doncs soc bastant paradeta i ens limitem bastant al missioner i a no dir res apenes perque em fa vergonya i per no molestar a la seva familia, ja que viu en un pis petit també.
Doncs aixo de ser tan parats a ell no li agrada gaire i ja ultimament no diu de tenir sexe... com a excusa posa aquest motiu, que per fer-ho aixi sense emoció que millor un altre dia que estem sols, pero quan estem sols tampoc ho sol proposar, pero es que em sembla una excusa perque jo de normal sempre he tingut vergonya de que m'escolti qui fos, inclus veins, i hi ha vegades que he estat bastant quieta, pero nose ara es com que menciona molt aixo de que per fer-ho tranquil millor que no... També penso que es una excusa aixo de que millor no tenir sexe perque hi ha gent, perque sempre mai li hi ha importat que hi hagues gent al costat.
jo ja nose que fer, hi ha vegades que em ve una mica de gust ni que no tingui de normal la libido alta pero em fot molt que ell posi excuses per no fer-ho i m'emparanoio de que no em vol o que ja té algú mes.
No tenim diners per anar hotels i a casa meva es dificil d'anar. En public no ho vull fer ni que ell té ganes. Sexe oral i coses que no tennen penetracio ell no es molt fan, vol arribar fins al final...
Que puc fer? Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Doncs el primer que us diríem és que en parleu. És molt important que pugueu expressar com us sentiu i la situació per la qual esteu passant.
Hi ha moltes maneres de gaudir de la sexualitat sense que impliquin la penetració. Pensa que si tu no t'ho passes bé, o estàs inquieta per si us sentiran, no tindràs ganes de repetir i el desig sexual se'n veurà ressentit. És important que no et forcis a fer res que no vulguis fer.
Què us funcionava abans? Què us vindria de gust? Si en parleu de forma sana, podreu trobar maneres de recuperar les ganes. Comenceu per tenir cura de la vostra intimitat, de passar temps de qualitat junts, de riure plegats...
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas