Es pot tenir ansietat sense tenir atacs?? No sé com estic…
Hola, em fa vergonya ja que és la primera vegada que escric aquí, però m’agradaria trobar respostes i estic segura que el podreu ajudar.
Fa temps que no sé com el sento, a 6è de primària volia tenir càncer, perquè? No ho sé (tb em sento malament per la gent que ho pateix realment) a 1r d’ESO vaig tenir problemes amb amistat perquè estava al mig i em vaig sentir molt pressionada i mo sabia amb qui anar. A 1r vaig descobrir una persona (no com a amistat, sinó que és cantant) que no entenc ni sé perquè per caig connectar-hi molt i anomeno que m’ha salvat la vida j que tenia molt problemes amb mi. Actualment no sé com el sento, a vegades tinc crisis existencials però igualment penso que faig coses bé i arriba un dia i penso que mo sé fer res bé. Vaig molt estressada i no sé si tinc ansietat, com es pot detectar? No crec tenir atacs d’ansietat però… tinc altres problemes però simplement volia posar tb en context. Cantar M’ajuda moltíssim i la cantant que he comentat (no em coneix), és normal obsessionar-se tant o que no només les cançons sino que és més enllà és la seva persona que el posa feliç.
Perdó, no m’he explicat molt bé peor tampoc sé a qui recórrer, moltes gràcies pel que feu. :)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i compartir amb nosaltres les teves preocupacions, intentarem ajudar-te.
Referent a la teva consulta, et podem dir que sí, es pot tenir ansietat sense tenir cap "atac d'ansietat". És una sensació de malestar de "base" que va molt lligada a la preocupació i a la sensació de falta d'aire. Sol aparèixer en temporades que estem molt estressades.
A més, pel que expliques, també estàs vivint els símptomes de l'adolescència: aquestes preguntes tan profundes que et fas, aquesta sensació de buidor que tens alguns dies, aquesta admiració cap a aquesta cantant... són habituals en aquest moment vital.
Des d'aquí t'animem a analitzar la teva vida i intentar trobar més estones de calma. És important conèixer-nos per reduir tot allò que ens perjudica.
Una abraçada!
La Laura Centellas