He arribat a l'orgasme?
Bona nit!
Normalment em masturbo ficant o no dits, però no sé si alguna vegada he arribat a l'orgasme. M'ho he plantejat moltes vegades però no sé si hi he arribat o no perquè no sé què hauria de sentir.
Hi hauria alguna manera de saber-ho?
Mercii!!
Laura Centellas

Hola,
Només tu podràs saber si has arribat a l'orgasme o no, ja que és una sensació que només tu pots sentir i saber si has tingut o no. Pensa que l'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals, com unes petites contraccions que produeixen plaer.
A vegades estem tan pendents de si estem tenint un orgasme o de si el tindrem, que no deixem que aquest arribi. És important aprendre a centrar-se en el plaer, en allò que estem fent, en les sensacions agradables i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos, ja que no podem oblidar que el gran òrgan sexual és el nostre cervell.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas