Vergonya
Des que tinc carnet que quan puju al cotxe em sento més agressiu amb els altres conductors. Òbviament jo també faig algun "fallo" però sempre m'enfado amb els que ho fan malament i el que ha d'acabar rectificant sóc jo.
La cosa és que l'altre dia, per enfadar-me tant vaig tenir un "sustu" gros i quan dic gros és que després de fer el que havia fet i de com van anar les coses dino gràcies a que no em va passar res, que no vaig tenir cap accident ni res ni que no em van rebentar el cotxe...
La cosa és que ara el que tinc és primera por a trobar-me aquesta persona per algun lloc, que em reconegui i que em digui alguna cosa... A més a més, el meu cotxe és de fàcil recordar ja que no n'hi ha gaires amb aquest color...
I segona, com ho puc fer per no picar-me tant amb l'altre gent? Algun consell per les dues coses, siusplauu i gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Ostres, la conducció d'un vehicle ens pot fer treure la nostra part més agressiva, oi?
Des d'aquí ens fa pensar que potser a la carretera has trobat un espai per desfogar-te i enfadar-te amb tothom. I pot ser que a la teva vida diària no t'enfadis gaire? A vegades no posem límits a la nostra família, amistats o companys i després posem molta rigidesa en altres espais. Pensa-hi i ens tornes a escriure.
Pel que fa a la probabilitat de venjança. Pel que expliques va ser un espant prou gran, però probablement l'altra persona no tindrà aquesta necessitat. I si en algun moment et reconeix, hauràs d'acceptar el teu comportament i demanar disculpes per haver-vos posat en risc. Assegura't de fer-li saber el teu penediment per la possibilitat de provocar un accident. No es tracta de trobar "qui té raó", sinó de reconèixer els propis errors. I en aquest cas, cal que assumeixis la teva responsabilitat.
I tornant a la ràbia, si no identifiques d'on neix aquesta ràbia continguda, potser és bona idea buscar ajuda professional per poder-la canalitzar en un ambient menys perillós, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas