No se que fer
Hola, m'agradaria que em diguessis algun consell o el que podria fer. El problema es que hi ha un noi bastant guapo, m'atrau, i bueno parlo amb ell i això i l'altre dia una noia va dir acabareu junts i coses així i ell va dir no, nose que... només em cau bé i ja està, i clar jo vaig dir el mateix. I també va ensenyar tipus de noia que li agradaven, i nose totes eren bastant primetes i això i nose que fer, si intentar tenir-hi algo més o només amics.
InterPersonal

Hola Elisabeth. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal. Una pregunta, a tu t'agrada perquè és guapo, simplement, o també per la seva manera de ser, de fer, etc. ? T'ho demano per aclarir-te i saber què vols d'ell, o què n'esperes?. Per altra banda, sembla que ell ja t'ha deixat clar li caus bé però que no hi ha res més. I a més, t'ha ensenyat quin tipus de noies li agraden (està clar que només a nivell físic, segons dius). És difícil de dir-te què has de fer o no, la veritat, però crec que de moment apostaria per seguint cultivant la vostra amistat i a veure a on porta tot això, perquè sembla que ell de moment no vol res més. En tot cas, dir-te que l'aspecte físic pot ser una cosa rellevant per cridar l'atenció en un primer moment, però no és l'aspecte clau ni el més important a l'hora d'estar en parella. I per sort, tots i totes tenim diferents gustos!!!.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat