Relació amorosa
holaa, us escric per veure si hem podeu ajudar, veureu, jo portava uns relació de quasi 2 anys, la cosa es que en aquests relació ya portava temps que havia de parlar amb la meva parella massa sobre que jo sentia com que és cansava de mi, o que ja no m' estimava... O fins i tot que el notava diferent amb mi. Cada vegada que ho parlàvem li deia plorant, semblava que només així es donava conta de les coses i hem deia que cambiaría i no cambiava.
Fa res hem vaig apuntar al gimnàs i vaig coneix a un nen que realment el sentia com amic, i el qual hem deia que no hem mereixia tot allò ja que, cuan ho vaig parlar i li vaig contar la situació tornava a les mismes.
En fi vaig decidir parlar un altre vegada de tantes amb la meva parella com hem sentia per el mateix que diria que cambiaría pero ja cansada i desmotivada, i vaig decidir deixar la relació. A tot això tant ell com els seus amics es pensen que ho he deixat per el meu amic del gimnàs o que lo e enganyat amb ell quan realment la cosa no és així, però sí que es veritat que el meu amic hem fa molt feliç i hem fa sentir cosas que no sentia ja fa temps.
Els amics de la meva ex parella es suposa que eren amics meus i ara hem odien perquè s'han enterat que hi ha algo entre el meu amic i jo, i nose co. més explicar que el pobre ha arribat en aquest moment de casualitat, el que ami m' afecta es lo malament que està ara la meva ex parella per la ruptura i que tots pensin que sóc una infiel i mala que li ha fet mal al noi, ¿que puc fer? node ni com sentir-me i realment hem sento mala persona, però de veritat que amb el meu amic sento moltes coses i ell amb mi, volem començar una relació però pensem que és massa d'hora però tot això
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos com estàs.
No has fet res mal fet.
Has sigut molt honesta amb la teva parella, fa temps que no estaves bé i li has repetit més d'una vegada sense que hi hagués canvis en la relació. Aquesta relació no et feia sentir bé, no et senties valorada ni cuidada i tallar amb ell és una decisió valenta d'autocura. Ets un gran exemple!
Pel que fa a aquest amic, si et fa sentir a gust, si et sents còmoda amb ell i valorada, endavant! Si tu tens ganes d'iniciar una relació i ell també, feu-ho! No esteu fent mal a ningú.
Finalment, una de les conseqüències que hi ha quan es trenca una relació és que es perden amistats i vincles amb persones que havien sigut importants. Hi ha amistats que es posicionen cap a un dels dos membres de la parella i no hi podem fer res. Si ells no volen mantenir l'amistat amb tu... ho hauràs d'acceptar.
No pots fer res per fer-los entendre el que ha passat. Ara mateix estan enfadats i no volen escoltar cap versió diferent a la que ells creuen. I tu no hi pots fer res. Tu has sigut honesta. Potser amb el temps tindràs oportunitat de parlar-ne de nou, però ara no és el moment.
Una abraçada!
PD: Gaudeix d'aquesta relació amb aquest noi, que pel que expliques t'il·lusiona i et fa sentir molt bé!
La Laura Centellas