No sé si és amor
Porto 1 any i mig amb el meu novio i tot estaba bé, però porto com un mes pensant com em sento i no sé si hauriem d'estar junts perquè hi ha moltes parts de mi que haig d'amagar, però l'estimo molt i em sap molt de greu, el deixaria trencat (té dependència emocional), no sé si és només una ratllada o significa algo
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, et diríem que et prenguis unes setmanes per poder observar com et sents i què està passant. És cert que les relacions passen alts i baixos, però tampoc ens podem quedar en una relació perquè en un passat havia sigut molt especial, malgrat actualment no ho sigui.
En aquests casos també és habitual no prendre la decisió que ens aportaria més benestar propi perquè no volem ferir a l'altra persona, però... fins quan podem aguantar-ho?
Una relació ens ha d'aportar benestar, tranquil·litat i confiança. Hem de poder mostrar-nos tal com son i no sentir que ens estant jutjant.
Així que pren-te un temps per valorar-ho i prendre la decisió que et faci estar bé A TU.
Una abraçada!
La Laura Centellas