Sit. Dificil 3 y puedo solucionarlo de algun modo?2
Hola, finalment ja he escrit a la asociació que em vau dir ,cada cop , empitjora més la cosa i em volen ingresar involuntariament, desitje que en eixa asociació, m'atenguereu alguna de vosaltres ja que em costa molt parlar en algó que no ha tractat amb mi antes. També m'agradaria rebre les pautes d'alimentació i com solucionar aquest vincle de dependencia en la profesora. Moltes gracies
Laura Centellas

Bon dia, Entenem el teu malestar i estem segures que, si la situació ha empitjorat, estarà sent un moment difícil per a tu. Pensa que l'objectiu principal d'un ingrés, sigui del tipus que sigui, és ajudar a aquella persona a millorar. Si hi ha algun moment on sentis que potser fer-ho t'ajudarà, o et permetrà estar millor, d'això es tracta l'ingrés. Allà et podran donar les pautes que comentes i el més probable és que, més endavant, et puguin ajudar amb aquest vincle amb la professora. Tingues en compte que tot i que a nosaltres també ens hagués agradat atendre't es tracta d'una associació on hi ha diferents persones qui atenem totes les persones que s'adrecen a nosaltres i que tothom està preparat per poder escoltar-te i ajudar-te de la millor manera possible. Moltes gràcies per tornar-nos a escriure, t'animem molt a pensar en el possible ingrés com una opció a millorar totes aquestes problemàtiques que comentes per poder, en un futur pròxim viure sense aquest malestar i patiment. Una abraçada gegant.
La Laura Centellas