Amic?
Hola!
L'última vegada que vaig fer una consulta parlava del meu esplai i l'esforç que he estat fent per integrar-me tot aquest temps. En algun moment he mencionat que tenia un amic i que gràcies a ell em sentia més segura a l'esplai. Doncs és d'ell que vull parlar.
Quan ens vam conèixer no teníem molta relació, alguna vegada parlàvem però res més. Després ens vam fer més amics, ens vam conèixer més i la gent ens va començar a shipejar i a xinxar molt. Òbviament, els dos ho ignoràvem completament perquè tant l'un com l'altre només volíem ser amics i estàvem bé així (ja que sembla que no es pugui tenir un amic noi sense que ningú digui res a no ser que sigui gay). Jo estava molt contenta amb aquesta amistat que acabava de néixer, sentia que era un amic de veritat i valorava molt com m'havia integrat en el grup. Ens vam passar els telèfons i durant uns dies ens escrivíem molt, gairebé cada dia. Jo al principi tenia por de semblar pesada però després vaig veure que ell sempre contestava els missatges molt ràpid i sempre tenia ganes de parlar amb mi. Quan acabaven de començar les vacances vam quedar un dia per anar a la piscina del poble, amb una altra noia de l'esplai. Ens ho vam passar molt bé els tres, vam crear un grup de Whatsap per tornar a quedar fins i tot.
Al cap d'uns dies el vaig escriure preguntant-li que tal tot i em va deixar en vist. Jo em vaig estranyar perquè ell sempre em respon els missatges, pero se per l'experiència que no pots endevinar que li passa a l'altra persona a través de missatges de Whatsap. Així que ho vaig ignorar, vaig pensar que devia estar ocupat i que ja em contestaria. Quan feia gairebé d'una setmana d'això encara no m'havia contestat i jo començava a estar bastant depre, la veritat. Però tampoc volia escriure-li "perquè no m'has contestat?" perquè em semblava de molt pesada. El dia abans de marxar de viatge, tenia una estona lliure i li vaig escriure per si volia quedar aquella tarda, també vaig aprofitar per dir-li que feia molts dies que no ens escrivíem. Resultat: no va ni veure el missatge, jo me'n vaig anar de viatge i encara ara no l'ha ni vist. Per un moment vaig pensar "a veure si li haurà passat algo...", pero està clar que està bé perquè a vegades veig que està en linea i fins i tot es mira els meus estats. I se que no m'hauria de preocupar tant, pero es que soc una persona que li dona moltes voltes al coco i m'he començat a obsessionar i fer teories. I se que no puc estar segura de res fent teories a partir de missatges de Whatsap, pero es que literalment ja no sé què pensar. Li he caigut bé però li he semblat pesada i no vol cap tipus d'amistat amb mi? S'ha pensat que volia algo amb ell, s'ha espantat i ha decidit ignorar-me?
Necessito respostes clares i cada vegada m'obsessiono més.
A mes, d'aquí dues setmanes es la festa major del meu poble i no se com m'ho faré, perquè jo pretenia quedar amb ell pel correfoc i altres esdeveniments, i no puc si està "missing" i no se absolutament res d'ell, i tampoc vull anar-hi amb les meves germanes de 7 anys, que no vull fer el ridícul.
Que hauria de fer??
Gràcies i perdó per tot el rotllo (un altre cop!)
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per tornar a confiar en nosaltres!
Referent a la teva consulta, sembla que ell ja t'ha donat un missatge. Sabem que no et dona cap resposta a les teves preocupacions, però ara mateix, si ell no et contesta, és impossible saber què li ha passat.
Només podem saber que ha tallat la comunicació i que ho ha fet conscientment. Els motius? impossible endevinar-los. Potser d'aquí un temps podeu reprendre la comunicació i t'explicarà què li ha passat, però potser no tindràs mai una resposta.
És difícil conviure amb la incertesa, però cal centrar-te en els gestos i accions. Ell ha tallat la comunicació. Si vols pots escriure-li per tercera (i última) vegada, però cap més. Si vol recuperar l'amistat, haurà de fer ell el pas.
Finalment, per passar la festa major i anar al correfoc, potser li pots preguntar a aquesta nena amb qui vas anar a la piscina?
Una abraçada molt forta!
Nosaltres continuem aquí.
La Laura Centellas