ajuda
hola,
jo porto ja uns mesos amb un noi amb qui hem sigut amics des de li canvia pero lany passat vam començar a tenir sentiments i ens vam començar a liar i tal el fer es que fa un temps em va posar la ma i va intentar masturbar-se pero a mi mestava fent mal perque no ho estava fent be suposo pero recordo que em va sortir sang a cap d’uns dies i aixi la cosa es que jo no sabia com dirli que mestava fent mal i el vaig deixar fer.
ho vam deixar fa un temps pero just ahir vam tornar a quedar i ens van estar liant al llit i aixi i en un moment estavem els dos amb riba interior pero jo a sobre seu fent moviments etc i em prefgunto si tinc risc dembras o alguna cosa, tambe si es segur. tambe jo en aquell moment realment potser mhagues vingut de gust tenir sexe amb penetració pero no ho vaig saber com dir. soc una persona molt timida i que degut a situacions del passat no he sapigut mai dir el que penso o el que necessito.
a prt daixo i de la primera cosa em pregunto si pot ser que hi hagi persones que no tinguin la capacitat de sentir plaer, es a dir jo, osigui es com que amb ell em costa molt arribar a tenir un orgasme, de fet mai nhe tingut cap. jo sola no se com tocar-me o masturbar-me aixi que no ho he fet mai.
espero que em pogueu ajudar ,
una abraçada
Laura Centellas

Hola,
Anem per parts, amb el petting o els fregaments amb la roba posada, no hi ha risc d'embaràs, així que pots estar tranquil·la i gaudir d'aquesta pràctica sexual que pot ser molt plaent.
Som conscients que a vegades pot fer vergonya o pot costar dir allò que volem o necessitem, però és bàsic fer-ho, ja que és l'única manera que té l'altra persona de saber què volem, què necessitem o si allò que està passant ens està agradant o no. Per tant, et diríem que seria molt recomanable que comencessis a posar en pràctica l'assertivitat i a dir allò que tu vols. Pots començar a practicar en situacions no vinculades amb la sexualitat, per de mica en mica, anar-ho estenent a tots els àmbits de la teva vida. Si veus que sola no pots, no dubtis a demanar ajuda professional amb la psicòloga especialitzada.
A vegades arribar a l'orgasme es complica pel desconeixement que tenim sobre el nostre cos i sobre com funciona la nostra sexualitat. Per tant, et recomanem que primer descobreixis com és el teu cos i com funciona, què t'agrada, que et produeix plaer, etc. D'aquesta manera serà molt més fàcil compartir amb una altra persona la teva sexualitat.
T'adjuntem un vídeo que unes alumnes del grau d'infermeria van fer sobre masturbació femenina amb diferents tècniques que et poden ajudar:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas