Orgasme
Realment no sé si mai he tingut o no un orgasme. En el sexe, durant la penetració, ha arribat un punt en el qual he hagut de parar perquè sentia que no podia seguir. Als 5-10 segons he pogut tornar a començar. Però no entenc realment què és això que em passa.
Laura Centellas

Hola,
El que et passa no és res estrany. La penetració NO és una de les formes de joc sexual que més plaer provoca a les persones amb vulva. L'explicació és anatòmica. La majoria de les terminacions nervioses a la vulva i la vagina es troben a l'exterior, i sobretot a la zona del clítoris i els seus voltants. No a l'interior. Per tant, amb la penetració és fàcil que no sentim tant de plaer com en altres estimulacions.
Una opció és estimular el clítoris de forma directa o indirecta mentre es practica la penetració, veuràs que així s'intensifiquen les sensacions. Recorda, però, que la penetració no és l'únic joc sexual, podeu fer moltes altres coses que et produeixin molt més plaer i t'ajudin a arribar a l'orgasme.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas