Depilació
Hola! En primer lloc, gràcies per la feina que feu ajudant a la gent amb els seus dubtes i problemes!
Últimament, el pèl del meu cos m'agovia bastant, i he decidit depilar-me sencer ja que així segurament estaré molt més còmode. El cas és que ja m'he depilat algun cop el pubis (sense arribar al membre), perquè així em veia més atractiu amb mi mateix. Tot i que ja he probat de depilar-me altres part com bé poden ser les aixelles o el pit, segueixo sense saber quina seria la millor manera de depilar tot el cos.
Com bé em puc imaginar, el penis i testicles són sensibles i per tant descarto l'opció de fer servir crema depilatòria, llavors, com em podria depilar la zona? Alguna alternativa a la cutxilla?
I per l'altre mà, un dubte que es planteja molta gent, com em podria depilar el cul i tenir-lo sense cap pèl?
Moltes gràcies!!
PD: l'altre dia un amic em va comentar que quan estava passant per una mala etapa, us va fer una consulta relacionada amb el seu malestar i el vau ajudar molt. A dia d'avui ha superat el que de moment ha sigut la seva pitjor temporada, en part, gràcies a vosaltres i als consells que li vau donar.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, gràcies per les teves paraules i ens alegra molt llegir que vam ajudar al teu amic. Això dona sentit a la nostra feina i al Consultori.
Pel que fa a la depilació, com bé comentes  hi ha diferents opcions, des de les cremes depilatòries (que no es recomana posar en zones sensibles com podrien ser els genitals), la fulla d'afaitar, la cera, el làser... tot i així, nosaltres no som expertes en el tema. El millor és que les primeres vegades que ens depilem anem a un centre d'estètica on facin depilacions. Les esteticistes t'explicaran molt millor com fer-ho i et podran aconsellar millor que nosaltres.
A vegades pot fer vergonya, però pensar que estan molt acostumades a depilar diferents zones corporals, entre elles els genitals i el cul.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas