sexe oral
Bona nit. Dues qüestions envers el sexe oral.
Estic de lio amb un noi i sempre que li faig sexe oral em dificulta molt perq sento que no tinc gaire saliva, em passa sempre que estic una mica nerviosa. A part, em resulta casi impossible que acabi entrant sencera, a ell li encanta pero jo ho acabo passant malament perq sento que acabare vomitant. Tampoc es un tamany molt gran, aixi que no entenc perq no puc. Que podria fer? Gracies!
Laura Centellas

Hola,
És important que no facis mai res que t'ho faci passar malament, no té cap sentit. Us ha d'agradar a tots dos i us ho heu de passar bé tots dos tota l'estona. No has de fer mai res que no vulguis fer.
Parleu del que us agrada i com us agrada fer-ho, la comunicació és un element clau. És normal no saber-ne, però, si et ve de gust i vols, tens l'oportunitat d'aprendre i gaudir del sexe oral.
Pel que fa a la saliva que comentes, et pot ajudar tenir un got d'aigua a prop i també hi ha lubricants que són comestibles i poden ajudar-vos en aquest sentit.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas