necessito consell URGENT
holaa. tinc un gran dilema, fa mes d'un any q em va començar a atraure una noia que es dos anys mes gran q jo, tot i que en teoria jo soc hetero perquè normalment mhavien atragut sempre nois, però ultimament em fixo més amb les noies una mica mes grans qjo. al principi no sabia del tot que em passava pero ara encara m'agrada moltissim, inclus m'atreviria a dir que és de la persona que més m'he enamorat. tinc 14 anys i ella 16, no som del mateix grup d'amics pero ens portem bastant be.
la cosa es q nose si ella es hetero o bi, però tampoc m'atreveixo a preguntar-li, perquè em fa por quedar malament o perdre el vincle d'amistat amb ella. tampoc em vull llançar directament. què es elq mesta passant i què hauria de fer?
Laura Centellas

Hola,
Tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual és molt habitual a l'adolescència. Donar-nos permís per sentir el que sigui per qui sigui és meravellós.
No et pressionis, pots deixar fluir aquest sentiment i anar veient com van evolucionant. Tu mateixa aniràs descobrint el que sents i si vols fer un pas més enllà amb aquesta noia.
Potser abans de llançar-te directament, pots anar coneixent-la més, interessar-te per la seva vida, per les coses que li agraden, etc. Començar una relació amb una amistat sempre és un bon començament. D'aquesta manera podràs anar sabent més coses sobre ella, saber què li agrada i quina és la seva orientació sexual.
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas