Trobar a faltar la relació però no les persones.
Hola, no sabria ven bé per on començar però en resum, jo aquest curs vaig fer dues noves amigues amb les que jo era molt feliç. Mai havia tingut tantes ganes d’anar a classe com les ganes que vaig tenir gracies a elles. Les estimava molt i m’imaginava un futur amb elles i sempre feia el possible per que elles estiguessin contentes. Sempre les posava a elles dues per devant meu.
Un dia, però, vaig tenir un problema tonto amb la “M” i jo em vaig enfadar amb “A”, “A” te un problema i es que no sap estar sola així que en veure que jo no li feia cas va anar amb “M”.
En aquell moment la nostra amistat va acabar per complet i encara no se el perquè van decidir fer-me la punyeta.
Cada cop la cosa anava a pitjor, el bullying anava a mes fins al punt que em van dir de denunciar les a la policia. Jo no ho vaig fer perquè tenia en compte l’amistat que havíem tingut abans però també perquè em feia por estar cara a cara amb elles.
Vaig deixar d’anar a classe un mes abans de que l’Institut acabes i dia d’avui encara somio que tornem a ser molt amigues o que el bullying va a mes.
Trobo moltíssim a faltar aquella amistat de 3 però no les trobo a faltar a elles i no se com portar això.
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Quin greu que hagis viscut aquesta situació. Ningú hauria de deixar de fer allò que li agrada (o que li toca) per por a altres persones.
Entenem perfectament que, el que trobes a faltar és la sensació de "grup" que tenies quan estaves amb elles. La sensació que pertanyies a un petit grup que et cuidava i es preocupava per tu (i que era mutu).
Però la reacció final d'elles i aquest assetjament... necessita que el puguis treballar a teràpia psicològica. No és fàcil sortir d'una situació així i des d'aquí et recomanem que en parlis a casa i busqueu ajuda professional.
Necessites tornar a ser feliç i necessites tornar a confiar en les altres persones.
Una abraçada!
La Laura Centellas