Les amistats
Sento que sempre sóc jo la que he de dir de quedar a les amigues, i moltes vegades em diuen que no poden i em senta malament. No sé que fer per poder quedar amb qui em ve de gust. Moltes vegades tinc la tarda lliure i vull quedar però al final em quedo avorrida a casa.
Laura Centellas

Hola!
Ai, les amistats...
Que dolorós que pot arribar a ser quan no compartim els mateixos interessos o les mateixes activitats, oi?
Pel que expliques, les teves amigues tenen un ritme i una necessitat de quedar molt diferents al teu... així que potser hauràs d'ampliar el teu cercle de persones amb qui quedar.
No podem obligar a ningú, així que si amb les teves amigues no en tens prou, hauràs de buscar altres persones amb qui et sentis còmode per poder quedar i així satisfer la teva necessitat.
I està bé. Està bé tenir diferents cercles d'amistats. Està bé tenir diferents persones amb qui compartir diferents interessos. No estàs fallant a ningú si ets honesta i expliques els motius ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas