els amics de veritat
No macabo de sentir a gust amb el grup d'amics sento que no els acaba d'agradar com soc de veritat i em fa vergonya ensenyar com sóc realment i les coses que magraden per si em critiquen. A vegades sento que els molesto quan estic amb ells i prefereixo estar sola. Com ho puc arreglar?
Laura Centellas

Hola!
Una cosa sobre l'amistat que no ens han explicat mai és que podem tenir diferents amistats amb qui compartir diferents interessos o activitats. Per exemple podem tenir amistats per anar a caminar o fer esport, d'altres amb qui compartir intimitats, d'altres amb qui sortir de festa o riure de tot, d'altres amb qui poder treballar... i si ens fan sentir bé i podem ser nosaltres mateixos/es, és una bona amistat!
I llegint la teva consulta, ens queda el dubte de comprovar si aquesta inseguretat és teva o bé teniu interessos o inquietuds diferents.
Des d'aquí t'animem a fer petites proves per veure com reaccionen. Parla d'alguna cosa que a tu t'agradi molt i valora la seva resposta: si hi ha interès, si et fan preguntes, si en fan bromes...
Així podràs valorar si aquesta sensació que tens tu és real o no. I a partir d'aquí prendre les decisions que tu creguis per estar millor.
Una abraçada!
La Laura Centellas