Nose que fer.
Em van adoptar de molt petita, pero sempre m’he sentit diferent a la meva familia. I no perque ell em fessib sentir aixo, mes aviat es que jo m’ho faig passar malament a mi mateixa.
Tinc TLP, depressio, TDAH i problemes de conducta.
Pero estic en un punt de la vida que sento que despres de no haver fet mai res al respecte, encara que ho intentes un altre cop… Acabaria en el bucle de sempre, i no vull passar un altre cop per la merda de estar sempre plorant, porto 2 setmanes que no puc menjar ni dormir res.
Em sento una especie de monstre, el qual arrassa amb tot el que hi ha debant. Sense importarli el que fa desapereixa.
I sento tanta, pero tanta inpotencia i tanta ira…
Espero que pugeu dornarme algun consell, gracies!
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos com et sents.
Tot el que expliques a la teva consulta (adopció, TLP, depressió, TDAH i problemes de conducta), així com tristesa, apatia i falta de motivació, és quelcom que s'hauria de treballar a salut mental.
Tens algun psicòleg/a o psiquiatre/a referent? Seria important que puguessis demanar hora i explicar-li tot el que estàs sentint.
Tots aquests diagnòstics són quelcom que poden ser greu i que necessiten un tractament psicològic i farmacològic de llarga durada. Necessites ajuda professional i és clau que la puguis rebre com abans millor.
Demana ajuda a la teva família i fes-los saber que necessites aquest acompanyament especialitzat. Veuràs que t'ajudaran en tot el que puguin, perquè t'estimen i els importes.
Una abraçada!
Escriu-nos per saber com estàs i així poder-te fer una mica de seguiment.
La Laura Centellas