Ajuda!!!!
Bon dia, el dijous em va venir la regla i vaig provar el Tampax per primer cop. La cosa és que em molestava molt i no podia pixar perquè em feia molt de mal. Encara no m'ha marxat la regla i el dilluns tinc festa d'aniversari a la piscina. Què puc fer??? Ajuda urgent!!!!!!
Laura Centellas

Hola,
Si et feia mal, segurament és perquè no el portaves ben posat. Aprendre a posar-se bé el tampó o la copa, requereix pràctica. Així que tranquil·la perquè de mica en mica aniràs aprenent a posar-te'l correctament.
La nostra recomanació és que agafis un mirall, et posis en una posició que et resulti còmoda, i observis bé l'entrada de la teva vagina per on has d'introduir el tampó. Important que per començar agafis tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic que et serà més fàcil de posar. Amb molta cura comença a introduir a poc a poc l'aplicador dins de la teva vagina, és important que dirigeixis l'aplicador en la direcció de la vagina (dins de les caixes de tampons generalment trobaràs les instruccions amb imatges de com fer-ho). Si et fa mal o notes que et bloqueges, dona't uns minuts, no tinguis pressa, de mica en mica aniràs agafant-li el truc.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas