Temps en una relació
Bon dia,
Porto 4 anys amb la meva parella, i aquest any no ha sigut un any fàcil per tots dos, hem passat diferents moments però ho hem parlat tot i ens hem expressat tot el que sentíem i necestivem, i realment estem molt bé. Però fa un més aprox. em va que estava una mica ogobiada i que volia deixar-nos un temps per veure com vivim la relació estan una mica més separats... I ho hem estat parlant i realment estic molt content per com s'està gestionant la situació, però em fa por que aquesta situació no acabi bé, o que no sigui capaç de gestionar-ho amb mi mateix perquè realment el sentiment i l'atracció encara hi és.
Algun consell
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Us felicitem per treballar per aquesta relació tan sana!! És molt bonic veure parelles que es tracten amb tant respecte i que s'escolten mútuament.
Referent a la teva consulta, si necessita un temps, hauràs de respectar-li encara que faci mal. I si en algun moment no pots sostenir aquesta distància o sents que t'està fent massa mal, hauràs de comunicar-li. I en aquest punt, segons la seva resposta, potser hauràs de prendre una decisió...
No és fàcil allunyar-te d'algú que estimes, però cal tenir molt en compte el nostre propi patiment. I si sentim que la situació ens supera... és moment de parar-ho i comunicar-ho. Sabem que no és gens fàcil, però de la mateixa manera que no podem obligar a ningú a estar amb nosaltres, tampoc és sa esperar durant molt temps una relació incerta. No podem oblidar l'autocura i el propi benestar. Encara que faci mal...
Una abraçada!
La Laura Centellas