Confiança en mi mateix?
Bé doncs, el cas és que faré 21 anys i de moment només m'he liat amb una noia a la meva vida (quan tenia 18), i a part d'això, mai he tingut res (segueixo sent verge). El cas és que m'agradaria començar a tenir una vida sexual activa (entenent l'afecte sexual no només com a tenir relacions) i no sé ni per on començar. Quan surto de festa, per exemple, els meus amics a vegades em diuen que hi ha una noia que fa rato que em mira, i tot i que a vegades ja me n'he adonat, mai m'atreveixo a dir res. El mateix m'ha passat anant al transport públic, però mai m'atreveixo a dir res per no molestar. Tampoc reacciono mai a les stories d'insta perquè sempre hi ha algo que em diu que ho tinc tot perdut.
De fet, aquest curs he tingut l'oportunitat d'estar d'Erasmus i puc dir que, molt probablement, he batut un rècord, marxar i tornar d'Erasmus sent més verge que la verge Maria (intento pendrem-ho amb humor :) ).
Últimament la idea de tenir parella esta creixent, cada cop sento més la necessitat de trobar a algú amb qui compartir moments i experiències, però no sé ni com donar el pas per parlar amb algú ni estant de festa (amb els amics estic bé, però m'agradaria alguna cosa més enllà).
Tot i que els meus amics i amigues a vegades em diuen que sóc guapo i se'm veu en forma, jo no ho acabo de veure del tot així, a vegades penso que ho exageren una mica i tot.
Encara que jo estic bé amb mi mateix, em costa molt veure'm guapo, i cada cop em veig més fofo.
A tot això, no sé si em falta més confiança en mi mateix per començar a coneixer més gent o què em pot passar, tot i això, ja he tingut alguna feina de cara al públic i mai he dubtat en adreça-me als clients, de la metixa manera, mai tinc problemes per parlar amb molt de públic.
Si és que em falta més confiança en mi mateix, com puc guanyar-la?
Moltes gràcies i perdó per la parrafada que us he colat <3
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que la teva dificultat té a veure amb la timidesa i, sobretot, amb la por a la resposta de l'altra persona.
A vegades sentim que no dominem una situació, perquè no estem segurs de com respondrà l'altra persona i això pot fer que no ens atrevim ni a començar una conversa.
Així doncs, des d'aquí t'enviem un REPTE!
Es tracta que, de manera progressiva vagis augmentant la interacció amb les noies (en general) i també amb aquelles que et puguin atraure. Es tracta que vagis practicant per sentir-te una mica més còmode i que la por no s'apoderi de tu.
Per exemple:
- Començar a reaccionar a les històries d'instagram
- Fer algun comentari per privat a instagram o altres xarxes
- Demanar a alguna amistat que et presenti alguna amiga amb qui puguis començar a compartir alguna conversa.
- Demanar a alguna amistat que t'acompanyi a saludar alguna persona desconeguda que et sembli interessant.
- Mantenir una conversa amb algú que no coneixes.
Es tracta de posar-ho en pràctica, d'empassar-te la vergonya i llençar-t'hi!
Una abraçada!
La Laura Centellas