No sé què fer
A la meva classe hi ha un noi que és un noi alt, guapo, castany. Potser fa cara de ser fred però quan el coneixes o parles amb ell és bona persona. És el primer any que el conec, i em va començar a agradar fa uns mesos. Vesteix molt bé i cada cop m'agrada més ell. El que no sé jo de veritat és si a ell també li agrado. Una amiga seva, em va dir que estava desesperat per liar-se, però jo no vull ser una més per a ell. El cas és que en vàries ocasions parlàvem a classe i estàvem bé. Fins i tot alguns cops ens hem trobat a la discoteca i hem parlat. Jo, perquè poc a poc se'n vagui enterant que jo estic interessada en ell, el vaig posar a millors amics de l'instagram, el vaig començar a seguir a tik tok i repenjo tik toks perquè vegui que a mi m'agrada ell. Tot anava perfectament, i jo pensava que la cosa avançaria per la seva part. Però després del carnaval d'aquest any la cosa va canviar. No parlem tant, no em mira a classe, quan tenim la oportunitat de mantenir conversa no ho fem, etc. No ho sé, no és el mateix que abans. Jo això no sé si és perquè ell m'està volent dir que no li agrado i que em rendeixi o que ell es molt tímid i li costa. Perquè és que jo li he d'anar al darrere perquè se n'adoni d'una vegada que a mi m'agrada ell i ja m'estic cansant. A més li vaig respondre una història d'instagram seva, vam parlar una estona però fins aquí. No em vull desesperar, sóc una persona que s'il·lusiona molt ràpid a la mínima que algú li dona atenció. No vull patir i m'agradaria que la cosa avançés, però no sé què més fer ja. Què hauria de fer?
Laura Centellas

Hola!
Doncs pel que expliques no has de fer res més. Tu ja has mostrat interès, ja li has tirat alguna indirecte i has intentat començar converses... Ara li toca a ell demostrar si l'interès és mutu o no...
Tot i així, si sents que l'espera és massa llarga per tu, o se't fa molt difícil, podries demanar-li directament si vol alguna cosa amb tu. D'aquesta manera tindries una resposta clara del que vol i podries saber cap a on tirar: si començar a passar pàgina o a il·lusionar-te.
La impotència que sentim quan veiem que no està a les nostres mans....
Una abraçada!
La Laura Centellas