Selectivitat
He suspès la selectivitat.
Hem sento imbècil, a més tots els meus amics l’han aprovada i jo ara he d’anar a septembre i passar-me l’estiu estudiant. He vist una acadèmia, que m’apuntaré peró quin pal. Porto dos anys amb el batxillerat molt estressats, això sembla que no acaba mai.
Así, els meus amics no hi saben i encara amb fa més pal dir-lis que he suspès.
No puc més, estic farta!
Laura Centellas

Hola!
Ens sap molt greu! A vegades hi ha notes que no ens esperem o a vegades sentim que la nota no reflecteix tot el que ens hem esforçat per estudiar o preparar l'examen, oi?
Està bé que segueixis mantenint l'objectiu, que no perdis el focus i que busquis l'ajuda d'una acadèmica per preparar-te de cara al setembre. Des d'aquí t'animem molt fort!! Fes repàs dels examens que has fet i busca quins han sigut els teus errors: no aprofundir en l'explicació, no repassar, no haver estudiat prou el temari... T'ajudarà a enfocar els examens de setembre.
Pel que fa a les teves amistats, és important que ho puguis compartir. Si no vols dir-ho a tots, pots fer-ho en petit comitè o parlar amb qui tinguis més confiança i explicar-li. El suport de la gent que ens estima és important i ara el necessites.
Una abraçada!
La Laura Centellas