Follar entre bessones
Jo i ma germana som lesbianes i l’any passat vam començar aquesta “relacio” de avegades quan estem soles follar a la habitació dels pares i a vegades agafem el vibrador de la nostra mare i el fem anar entre moltes coses mes
Les meves preguntes son
Cal utilitzar condó ? nos nomes hem follat entre nosaltres
I la altra ho hem de dir als nostres pares??
Gracies
Laura Centellas

Hola,
No sabem si aquesta consulta és una broma o no. Si ho és, us demanem respecte per les professionals que estem darrere la pantalla i dediquem el nostre temps en llegir-vos i donar-vos resposta consulta a consulta.
Igualment contestarem la consulta per remarcar la importància de NO utilitzar cap joguina sexual que pertanyi a una altre persona. Si el vibrador és de la vostra mare, és de la vostra mare i, per higiene i seguretat (no sabeu si teniu alguna ITS o la té la vostra mare), NO l'ha d'utilitzar una altre persona que no sigui la vostra mare. Igual que no ens respallem les dents amb el respall de dents d'una altre persona tampoc hem de masturbar-nos amb el vibrador d'una altre persona.
Pel que fa a l'ús del preservatiu, sobretot si introduiu quelcom sí l'haurieu d'utilitzar per higiene i salut. I si feu sexe oral seria important utilitzar la banda de làtex per posar entre la vulva d'una i la boca de l'altre.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas