Estic malament
Des de fa temps tinc la sensació que els nois nomes s’apropen amb mi per poder tenir relacions sexuals, ja que una vegada les tenim, perdem el contacte. Aixo cada vegada m’esta afectant mes i m’entra un malestar a la panxa i malestar general. Perque despres de veure’ns estic sempre pendent de si contesta o no perque tinc ja el pensament que deixara de parlar-me i sempre acaba sent aixi. Crec tambe que m’ilusiono rapid i esque tot qixo em fa baixqr l’autoestima i estic en un moment que no puc mes
Laura Centellas

Hola!
Ens sap greu que et sentis així i que hagis viscut aquestes experiències. Les relacions humanes haurien de ser molt més honestes i evitariem fer-nos mal...
Per part teva no fas res malament. Coneixes algú, t'interessa i passes estones amb ell. És el camí habitual en l'inici d'una relació. No fas res malament! És bonic il·lusionar-se quan coneixes algú i està bé que sigui així, no trobes?
I si tu necessites tenir més informació d'aquella persona, demana-li que et parli de relacions anteriors. Potser podràs veure com en parla, si ha tingut parella, si han acabat malament, si hi ha menyspreu... això poden ser pistes per saber com es pot comportar en un futur (tot i que no hi ha res 100% fiable).
Finalment et direm que et centris en tu, en el que t'agrada, en gaudir de les teves amistats i les teves aficions. Posa el focus en tu i no en l'altra persona. Tu ets el centre de la teva vida.
Una abraçada!
La Laura Centellas