Estoy hundida, triste…
Llevo unos días muy mal sin salir de casa, llorando a todas horas, mal, sin ganas de nada y no quiero seguir así. Me siento sola, como si a nadie le importara, estoy con una actitud mala y por dentro estoy fatal.
Laura Centellas

Hola bonica,
Nosaltres estem aquí. I també tota la comunitat d'Adolescents.cat. T'abracem i et donem suport des de darrera la pantalla. Esperem que notis la nostra preocupació i estima.
Hi ha moments que ens sentim tant malament, que sembla que no aixecarem el cap... que no ens en sortirem. Però no és veritat. Són temporades (a vegades es poden eternes), però s'acaben.
El primer que has de fer és intentar sortir de casa un cop al dia, ni que sigui per fer la volta a casa teva o a la teva illa de cases. Que et toqui el sol, l'aire o la pluja. Però surt de casa. És important.
I torna'ns a escriure i anirem fent el seguiment.
Nosaltres som aquí, no ho oblidis.
Una abraçada!
La Laura Centellas