Amistats
Hola! Des-de fa bastant que no em sento còmoda amb el meu antic grup d’amics però, tot i que tinc clar que els he de deixar perquè no em fan bé, em costa molt i necessitaria una última empenta per acabar de fer-ho… alguna idea de com fer-ho? Merci <3
Laura Centellas

Hola!
Ostres, és dur adonar-te que el teu grup no t'aporta el que necessites i és molt important prendre una decisió.
Una de les formes d'allunyar-te'n és trobar alguna amistat amb la que puguis quedar i sortir i així anar alternant estones amb el teu grup i estones amb la nova amistat.
Aquest procés pot ser molt progressiu (mica en mica) o be de cop. Fes-ho segons com et sentis més còmode, no hi ha una manera correcta de fer-ho. El que és important és que puguis ser honesta i dir que has quedat amb altres persones o que prefereixes estar sola.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas