nose que fer
Hola, hi ha un noi que soc molt proper a ell, les nostres families son amigues i estem molts cops junts. La cosa es que a mi semore mha agradat aquest nen, i ara ja no sento el mateix dabans, pero sempre formara una petits part de mi. Un dia ens vam liar i seguiem com si res, pero 3 mesos o aixi despres ell em va començar a tontejar molt a uns jocs q vam fer, avui a sant joan igual, nomes anava a per mi sempre o magafava i em feia contactes fisics dimprevist, cosa que a mi mencanta. Pero el problema es que no se si vol algo o no, perq porta un temps aixi i no crec q sigui normal, inclus se germa mho diu. Llavors, em podeu ajudar a intentar saber que es el que intenta, o si pot haverhi algo o inclus si li puc arribar a agradar? porfa ajuda
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem saber exactament què sent ell, ja que això només ho sap ell.
Però sí que podem dir-te que, si mostra interès per tu, és que té interès per tu. A mesura que us aneu trobant, tu també pots anar decidint si et continua agradant, o si vols alguna relació amb ell. No has de prendre cap decisió ara mateix si no ho tens clar.
A vegades cal anar a la part més senzilla del comportament humà. Si s'acosta a tu és perquè sent aquesta atracció. Llavors ja definirem si és una atracció física o romàntica o si vol una relació a llarg termini. Això ja ho anireu ajustant a mesura que us aneu trobant ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas