Ja no se que fer
Hola, fa uns anys al cambiarme de escola vaig coneixer unes noies que erem molt amigues, erem un grupet que sempre anavem juntes i tal. Va arribar un moment a la ESO que totes vem començar a cambiar el caracter i jo vaig començar a juntarme amb altres persones, no nomes amb elles. Aixó a elles els va començar a molestar i jo vaig sentir que em van deixar de banda. Quan vem acabar la ESO totes vem haver de canviar d'escola (la nostra no tenia batxillerat). Jo vaig marxar a Barcelona centre i elles es van quedar mes properes entre elles. Vem començar a perdre el contacte i a no dirme quan quedaven i jo vaig anar quedat amb altres amics. Pel meu aniversari dels 17 ens vem discutir i algunes d'elles em van felicitar pero altres dues em van felicitar practicament un mes mes tard. A mi aixo em va doldre i vaig decidir que per els seus 18 no els faria regals. Quan els hi vaig dir elles s'ho van pendre tan malament que van deixar de parlarme. Fa dos mesos una d'elles es va posar en contacte amb mi siplement perque volia que si alguna vegada ens veiem parlesim de manera cordial. I un altre dia accidentalment el meu movil va trucar a una altre d'elles i vem estar parlant molt be tambe. No me les puc treure del cap tot i que tinc una vida totalment paralela a elles, no se res d'elles tinc amigues noves, i persones que no tenen cap relacio amb elles i no tinc manera de saber res d'elles, va ser decisio meva que fos aixi. Fa uns dies vaig decidir enviarlis un misatge a totes per quedar un dia totes per pendre algu i no em van contestar, i se que l'han vist perque ho fica en el misatge. No se perque no soc capaç de pasar de paguina amb elles quan elles van ser les que em van deixar de banda. Algun consell? No se que fer ja...
InterPersonal

Hola RUBIDECUBI! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que ha estat una bona decisió posar-te en contacte amb elles per poder parlar de tot el qeu ha passat i també de disculpar-te si sents que tu també els vas deixar de banda. Crec que si feu aquest cafè aniria bé que tu poguéssis assumir el fet de que et sap greu que us distanciéssiu, que tampoc era la teva intenció. T'animo doncs a intentar fer aquest gest, si no hi ha manera de parlar llavors els hi pots escriure un email dient-els-hi que aj qeu no podeu parlar cara a cara t'agradaria explicar-els-hi el teu punt de vista. A partir d'aquí elles decidiran el que volen fer i tocarà acceptar la seva decisió, però tu hauràs pogut explicar el teu punt de vista. A vegades hem d'acceptar que no podem controlar el que fan els altres, però tenim el dret de poder expressar el que sentim.Endavant ! Eli Aulet www.interpersonal.cat