ns q fer
ns si aixo es sobre sexualitat o psicologia.
fa temps magradava amb la que per edat i lloc don som no vem poder tenir res. ella va trobar un altre i tal i jo ja em parlava mab una q ara resulta q jo li agrado a ella, ella crec q tambe magrada a mi, pero els sentiments cap a laltre persona encara els tinc i son mes forts dels q tinc cap aquesta q esta pillada de mi. no se que fer, ja li vaig dir que jo no li vull fer mal i quan em va demanar si encara magradava li vaig dir q no importava pq si li dic aixo q estic dient aqui tot i que li digui q si q magrada es decepcionara pq no magrada tsnt com laltre, per aixo no se que fer. ajuda siusplau
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns i per expressar els teus sentiments!
La situació no és fàcil i nosaltres no podem dir-te què és el que has de fer. Potser podries:
- Plantejar-te si aquesta noia també t'agrada.
- Valorar si podries parlar amb l'altre noia (la que més t'agrada) i expressar-li com et sents, potser la situació ha canviat amb el temps i el que abans no va poder ser, ara podria ser.
- Valorar si podries estar amb algú amb qui et qüestiones si pots ser sincer o no per por a decepcionar-la.
Són molts els factors a valorar, escolta't, reflexiona i expressa't.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas