Virginitat
Hola
Sóc un noi de 19 que mai ha interectuat amb noies,(en el sentit de algo mes de amics). A més no em sembla gaire normal que amb 19 anys mai he fet res. Ni tan sols liarme amb una tia. Tampoc mai he fet l'esforç de parlar amb alguna noia que em sembli guapa.
Fa uns mesos que tinc moltes ganes de estar amb alguna noia i follar. Fins al punt de que estic pensant de anar a un club o pagar alguna prostituta. Pero no ho fare pq no em sembla étic, apart que les que m'agraden valen 250€ 1 hora. Tinc por de fer-ho. Tot i aixi soc conscient de que no es una bona solució.
Sincerament no em considero una persona lletja pero no se que pot ser??
Estic moolt perdut.
Laura Centellas

Hola,
En quant a l'explotació sexual no podem donar-te recolzament ja que entren altres temes a tenir en compte.
Pel que fa a no tenir experiència sexual amb altres persones no és extrany, no hi ha una edat determinada en la que se suposi que ja hauríem de tenir relacions sexuals o experiències amb altres.
Està molt bé que hagis identificat que t'agradaria començar a explorar aquest terreny amb altres persones. Potser podries començar per parlar amb persones que et resultin interessants, agradables, etc. Després es veurà si a l'altre persona també li agrades o si també li ve de gust tenir quelcom més amb tu.
Però abans de "follar" amb algú, tenint en compte que l'acte de "follar" o de tenir relacions sexuals compartides, és un acte d'intercanvi social amb una persona que se suposa que t'agrada, potser estaria bé que et sentissis còmode parlant amb persones amb qui pots sentir atracció.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas