Holitaaa!!
Holaaa tinc 12 anys, i el meu nòvio i jo no ens parlem face to fece per vergonya, però ja portem uns quants picos...És molt raro pero bueno ;). Que puc fer per parlar-li sense por a fer coses raretes????
Moltes gracieeesssss per la vostra atenció XD espero respostesssss.
InterPersonal

Hola pauliXD! Sóc L'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que si que cal activar les vostres converses perquè amb la parella si ha de poder parlar, la comunicació és molt important. Es tracta doncs d'afrontar-se a la situació, no hi ha gaire més camins. Es tracta d'agafar coratge tot i la vergonya i començar a parlar, allò que diuen de tirar-se a la piscina! No hi ha més alternativa!! Si hi ha bon rotllo, funcionarà!! No crec que hi hagi me´s problema que aquest de donar el primer pas. Llavors ja anireu veient com no n'hi ha per tant, us anireu sentint més relaxats! Així qeu endavant amb el primer pas!!