AJUDA URGENT
Bona tarda, fa 18 dies vaig tenir relacions sexuals sense condó, sense jo donar-me compte i habent quedat que no acabaria dins meu, ho va fer. Ho vam fer el dia després de que se m'acabes la regla. Passats aquests ultims 18 dies, he trobats certs simpotmes, segons internet, que fan veure la possibilitat d'embaras. Primerament, les dues primeres setmanes, el meu flujo vaginal era blanquinos i amb una textura massa densa i gelatinosa. Vaig fer-me un test despres dels 15 dies que va resultar negatiu pero tot i aixi seguien havent simptomes aixi que no vaig quedar calmada. Avui mateix, he comprat la prova i just m'ha sortur un flujo vaginal marro molt oscur (no pot ser per la regla degut a les dates). Segons internet, es sang d'implantacio i si faig el test diuen que no hi ha probabilitat de aue sigui fiable. L'he fet i dona negatiu pero segueixo molt espantada pels simptomes, necessito ajuda urgentment, gràcies.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc contestarem el teu dubte i el que et preocupa. Per a que un test d'embaràs sigui fiable te l'has de fer quan hagin passat 7 dies del dia que t'hauria de venir la regla.
Els símptomes que anomenes poden ser símptomes de la menstruació o símptomes d'embaràs. Podria ser qualsevol cosa.
Pel que fa a que ejaculés dins sense el teu permís, és una agressió sexual. És una situació d'abús i no hem de minimitzar ni ho hem de normalitzar. Tens contacte amb ell? Li has dit el que t'està passant?
T'enviem una forta abraçada, estem aquí, ja ens explicaràs si passats 7 dies del dia que t'hauria de venir la regla, t'has fet un test i quin és el resultat. Així et podrem orientar una mica d'on anar i què fer.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas